سیاه پوش عاشق

عکس،شعر،کتب اینترنتی در زمینه کامپیوتر

سیاه پوش عاشق

عکس،شعر،کتب اینترنتی در زمینه کامپیوتر

عشق یعنی انتظار و انتظار عشق یعنی هرچه بینی عکس یار عشق یعنی

دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن عشق یعنی لحظه

های التهاب عشق یعنی لحظه های ناب ناب عشق یعنی با پرستو پر زدن

زندگی زیباست ای زیبا پسند زیبه اندیشان به زیبایی رسند.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام دوست خوبم.
من دنبال یه مدیر فعال برای بخشهای مختلف سایت هستم
اگه تو بخش خاصی تخصص داری به من خبر بده.
یه سر به سایت بزن.موضوعات رو ببین.اگه موضوعی که میخواهید نبود بگید تا اضافه کنم.
راستی به چند تا پلیس سایت هم نیاز دارند.کسایی که حرفهای بی ربط میزنند یا لینک سایت رو حذف میکنند و ...
رو اطلاع بدهند یا بلوکشون کنند.

منتظر دیدار شما و همکاری شما در سایت هستم
آرش مدیریت سایت زاویه

www.Zavyeh.com

مصطفی شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام.
دوست عزیز خوشحال میشم که با وب زیبای شما تبادل لینک کنم.
در صورت تمایل منو با نام:
.::دانلود سرای یک ایرونی::.
لینک کنید و به من خبر بدهید تا من هم شما را لینک کنم.
(شرایط تبادل لینک : آمار حد اقل 500 بازدید در روز)
با تشکر پیشاپیش از همکاری شما دوست عزیز
منتظر پاسخ شما هستم.
یا علی
wWw.1ironi.Com

نوین بنر شنبه 20 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

با سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار عالی دارید
اولین سیستم تبادل بنر راندوم
شما با ما تبادل بنر میکنید اما بنرتان در صد ها سایت و وبلاگ نمایش داده میشود

آدرس
www.novinbanner.mihnblog.com
... ***اگر میخواهید با صدا ها سایت و وبلاگ تبادل بنر کنید به ما بپیوندید*** ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد